דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


MCITP - מנהל רשתות המומחה באבטחת מידע 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 406   [ נצפה 2184 פעמים ]

כבר בתחילת שנות האלפיים בשעה שאושרה הסמכה חדשה בשם MCSE ניכר היה שישנו שינוי וביקוש  חסר תקדים למהנדסי רשתות מוסמכים. כבר אז נהנו אלו משכורות גבוהות, ותנאים סוציאליים מעולים, פעלו  בחזית הטכנולוגיה, ונהנו מדמוי מקצועי נחשק ויוקרתי. כיום אומנם הגדרת התואר של Microsoft university מעט השתנתה וזאת בשל ההתמחויות שהתווספו לתפקידים השונים אולם רבים יסכימו כי זהו עדיין תפקיד נחש' וכי מועמד אשר נושא בתואר ה-MCITP הנו ללא ספק מועמד טוב בהרבה ממי שאינו מוסמך,  הסטנדרטים אשר בהתאם להם נערכים מבחני ההסמכה- הן המבחנים למועמד הניגש להם לראשונה והן למקצוען בתעשייה אשר ניגש למבחני שדרוג להסמכה, גבוהים למדי ולא עוברים את המבחנים האלו בנקל.

בין הקורסים השונים המרכיבים את ה-MCITP (וישנם תצורות שונות בהתאם לעניין וביקוש כאמור) קורס MCITP בדגש ניהול אבטחת מידע הנו בהחלט תחום מעניין. קורס כזה, לא רק שיקנה לבוגריו ידע וניסיון בתמיכה ובניהול  רשתות - היא ההכשרה הבסיסית הנדרשת ממנהל הרשת אלא התמחות ספציפית  באבטחת רשתות תקשורת, - הביקוש למועמדים בתחום זה הוא ער מהסיבה הפשוטה שהמודעות לאבטחת מידע הולכת וגוברת ובמיוחד בארגונים ובבתי עסק בהם מידור המידע מסועף או שנדרשת אבטחה מיוחדת של הרשת מגורמים זרים אשר עשויים לחדור אליה ממשק הרשת עם רשת האינטרנט האוניברסאלית. קורס MCITP  יכלול ברוב המקרים כמה מאות שעות לימוד, עם סימולציות ותרגול, וזאת על מנת לספק לתלמיד הזדמנות מעשית ואמיתית להתנסות בעבודה אמיתית בדומה לחיים האמיתיים "בשטח". כמובן שהידע התיאורטי כאן הוא הדגש ולמעשה החומר כולו נלמד מספרים מקוריים של מייקרוסופט הכתובים בשפה האנגלית- השפה בה גם יערכו בחינות ההסמכה.

נושאי קורס MCITP בדגש ניהול אבטחת מידע כולל מידע בסיסי על ניהול רשתות. בין הנושאים תמצאו את כל קורסי הבסיס לרבות:

מבוא לתקשורת ולרשתות
היכרות מעמיקה עם Windows 7 , Windows Server 2008 ברמת תפעול  /  הגדרה
Exchange Server 2010

דבר חשוב אחר שכדאי לבדוק לפני שתחליטו איפה אתם לומדים הלכה למעשה הוא למצוא את הנתון האמיתי של אחוז הבוגרים שעברו את מבחני ההסמכה של מיקרוסופט. דבר זה הוא לכאורה דבר של מה בכך אולם לא ממש היות ויש רבים שלא עוברים. יש מכללות שנותנות מעין "ערבות" למעבר הבחינות ומתגאות באחוזי מעבר גבוהים במיוחד, אחדות פשוט מציעות קורס השלמה או תגבור עד למעבר הבחינה

ישנם מוסדות לימוד שמוגדרים כ-certified partners ל-microsoft כלומר, מורשים בהעברת חומרי הלימוד- בדקו כי המכללה בה אתם מתכוונים ללמוד היא אכן כזו, כמו כן דבר נחמד הוא לדעת שהמכללה מסייעת, בסיום הקורס למצוא מקום עבודה- ישנם מכללות שאף שוקלות לקבל את הבוגרים לסטאז' בתשלום. בררו קודם היות ואלו ההזדמנויות הראשונות אולי, בהם תתקלו למציאת עבודה בתחום.

 

 IITC מציעה מגוון רחב של קורסים בהתאמה אישית ובשעות הערב. לרבות  קורסי טכנאות מחשבים ואחרים מתחום רשתות התקשורת.צרו איתנו קשר לפרטים נוספים, קבלת ייעוץ והכוונה ללא התחייבות!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב